Hos FØ-revision hjælper dig med din økonomistyring, mens du koncentrerer dig om dine kernekompetencer nemlig at varetage og skabe mest muligt vækst for din virksomhed.
Som helt ekstra ordinært tilbyder FØ-revision alle easykonto kunder 50% rabat på bogføring og revision.
Klik her eller på logoet for at udforske mere om tjenesten.
Du kan anvende vores samarbejdslink ved at klikke her. Ellers kan du bruge oprettelseslinket ved at klikke her.
Dankort terminalens indbyggede produktkatalog giver et hurtigere betalingsflow, som dine medarbejdere og kunder vil elske.
Slip for papirkvitteringer, der koster dig mange penge og 8,4 millioner træer i Europa hvert år. Plus digitale kvitteringer fremskynder betalingsprocessen.
Skaler din virksomhedsdrift med en certificeret og fuldt sikker POS-løsning på din foretrukne enhed. Gå fra 1 – 1000 terminal-id’er på ingen tid.
Fra 1. januar 2024 er det et krav at der skal anvendes et digitalt kasseapparat i visse brancher, hvis der er en årlig omsætning på under 10 mio. kr.
Ingen grund til at investere i dyre hardware- og serviceaftaler. Få alt hvad du behøver på én enhed!
Du kan komme in på Xeros hjemmeside ved at klikke her.
Gem dokumenter online for hurtig adgang. Håndter regninger og kvitteringer via e-mail, eller scan filer fra din mobil.
Tilslut Xero til din bank for automatiske bankfeeds. Synkroniser nemt bank- og finansoplysninger.
Vælg mellem over 1000 apps i Xero App Store for at strømline opgaver. Byg videre på din Xero-plan med fleksible funktioner.
I dag er det nemmere end nogensinde at nå ud til kunderne i hele verden med både produkter og tjenester. Vi hjælper dig med at modtage betaling fra kunden, uanset hvor de er.
Vi kan hjælpe dig med at finde den rigtige løsning, hvis du ønsker at modtage betalinger fra dine kunder online og vil påvirke kundens oplevelse hele vejen. Gennem vores PSP kan du vælge at modtage betaling på den måde, der passer dig og dine kunder bedst. Du kan også ændre oplevelsen og udseendet af betalingen, som du ønsker.
Uanset om du er på idé-, koncept- eller vækststadiet byder vi dig velkommen til at ansøge om at få inkubator medlemskab via. os!
Når du har ansøgt og er blevet optaget som inkubator medlem, kan du frit benytte alle vores faciliteter og tilbud; kontorlokaler, advokat- og regnskabsservice og værksteder.
Adgang til flex-desk kontorplads på Frederiksbjerg 24/7, Wi-Fi, mødelokaler, kaffe, adgang til køkken, printer mm.
At være en del af et netværk med peers, stiftere og startups, både på inkubator og det større iværksætterøkosystem i København. Invitationer til arrangementer og aktiviteter i hele samfundet.
Invitationer til specifikke aktiviteter, sprints og indhold er designet ud fra startups og stifters modenhed. Disse moduler og sprints kunne være workshops relateret til salg, marketing, ansættelse af praktikanter, impact osv.
Adgang til support fra specialiserede konsulenter inden for regnskab, juridisk support og teknologi via personlig hands-on rådgivning i 1:1 sessioner.
Sessioner med forretningsudviklere for at understøtte din iværksætterrejse, sætte mål og milepæle og give dig coaching og støtte til, hvordan du udvikler din startup.
Sessioner med inkubators udviklingschef om bløde finansieringsmuligheder og hvordan man udvikler kompetencerne til at kommunikere om udviklingsprojekter.
Sessioner med fokus på personlig udvikling, udfordringer som stifter og leder, teamledelse og personlig vækst.
Få en dansk erhvervskonto, nemt og bekvemt.
Alle rettigheder forbeholdes © 2023 easykonto