FAQ

Få besvaret dine specifikke spørgsmål om din erhvervskonto her. For information om betaling og bestilling henvises der til yderligere oplysninger længere nede på siden.

Hvordan kan jeg oprette en erhvervskonto?

Du skal blot trykke på “Bestil nu” knappen og derefter udfylder alle informationerne i oprettelsesformularen. Du bliver kontaktet af vores konsulent som skal bruge nogle vigtige dokumenter. Når vi har modtaget disse dokumenter kan der gå op til 7 arbejdsdage til at du får et svar. 

Er det muligt at bestille flere kontis?

Ja, du kan oprette flere kontis. Men vi kan dog kun gennemfører en bestilling af gangen. 

Er erhvervskontoen tilknyttet en Nemkonto?

Ja, vores erhvervkonto er tilknyttet en Nemkonto.

Er jeg sikret en erhvervskonto hos jer?

Vi har en succesrate på ca. 95%. Så der er en stor chance for at du bliver godkendt. I tilfælde at du får afslag skal du ikke betale vores gebyr. 

Tilbyder i kundeservice under ansøgningsprocessen?

Ja, såfremt du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på info@easykonto.dk.

Kan jeg fortryde min bestilling?

Beklager, men vi kræver betaling for det arbejde, vi lægger i behandlingen af din ansøgning hos banken, da denne proces kræver tid og ressourcer. Dette gælder også i tilfælde, hvor du beslutter dig for ikke at benytte bankens konto. Dog vil der ikke blive opkrævet betaling, hvis din ansøgning ikke bliver godkendt.

Skal jeg betale for min konto når jeg bestiller?

Nej, du betaler først når din konto er oprettet. Du vil herefter modtage en faktura med en netto betalingsfrist på 8 dage. Glemmer  du at betale den rettidigt, vil vi fremsende en påmindelse. 

Skal jeg betale noget til banken?

Ja, du skal afregne bankens gebyrer og betalinger direkte med banken.

Hvad med betaling hvis jeg ikke får en konto?

Hvis det, mod forventning, ikke lykkedes os at formidle en kontooprettelse til dig, så koster det dig ikke noget. Du betaler først når din konto er klar, så du skal ikke betale noget depositum eller andet forud.

Har jeg mulighed for at opdele min oprettelsesgebyr?

Nej det kan vi desværre ikke imødekomme.

Skal jeg betale hvis jeg ikke får en konto?

Nej, såfremt du ikke bliver godkendt skal du ikke betale vores oprettelsesgebyr. Du betaler kun når din konto er klar.

Kan jeg betale med kort?

Nej desværre, betaling foregår via en faktura, der sendes i danske kroner og kan betales med en almindelig bankoverførsel.

da_DKDansk